Heb je een vraag over je autoverhuur? Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Je antwoord niet gevonden? Chat met ons of neem contact op met jouw Dockx Service Shop.


Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Je kan je gegevens aanpassen in ‘Mijn account’. Let er wel op dat als je je e-mailadres aanpast, je ook je login wijzigt. Om je naam, achternaam en geboortedatum aan te passen, moet je contact opnemen met je Dockx Service Shop
 

Terug naar vragen

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar Aanmelden op de Dockx Rental site en maak hier een account aan door te klikken op de knop Registreren. Vul je gegevens in het formulier in. Wij sturen je vervolgens een e-mail om je account te verifiëren. 

Van zodra je account geverifieerd is, kan je inloggen. Je kan vanuit je account boekingen beheren, gegevens aanpassen of facturen bekijken.  

Terug naar vragen

Wat is mijn klantnummer? (waar kan ik dat terug vinden?)

Je klantnummer is een uniek nummer dat we gebruiken om je boekingen te identificeren. Je vind je klantnummer terug op je contracten en in ‘Mijn account’. 

Op de Dockx Rental website kan je inloggen aan de hand van je klantnummer of met het door jou gekozen e-mailadres. 

Terug naar vragen

Wat moet ik doen als ik mijn login vergeten ben?

Je kan je inloggen met je e-mailadres of klantnummer. Wanneer je je e-mailadres vergeten bent, kan je inloggen met je klantnummer en omgekeerd. Indien je beide login opties vergeten bent, neem je contact op met je Dockx Service Shop. Zij zullen je verder helpen. 

Terug naar vragen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, ga je naar ‘Aanmelden’ en selecteer je hier ‘Wachtwoord vergeten’. Je vult je e-mailadres in en wij sturen je binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.  

Terug naar vragen